26 June, 2008

someone special....ahaks..........


baca jek tajuk ni mesti korang fikir yang bukan-bukan kan?

haha....

adakah betol i have someone special? hehe...biarlah ia jadi rahsia... ...

tapi apa yang saya nak merepek kat sini ialah... ... bagaimana awak rasa seseorang tu boleh jadi yang special itu?

apa situasi yang menyebabkan awak rasa dia special untuk awak? herm... ...

adakah wajah dia akan sentiasa wujud dalam minda anda? terasa rindu yang amat bila tak jumpe sehari(seksanye... ...) ... ...bila dah jumpe tak tau nak cakap apa pulak... ... (lagik seksa !)

terasa cemburu kalau dia keluar ngan kawan dia yang lain... ...

aish... ... apa yang aku merepek ni... ... dah, dah... melebih... ... buat kerja !

realitinye... banyak kerja yang menimbun dan jadikan setiap kerja yang diberi tu special untuk awak... ...

hahaha... ... bilalah yang special itu wujud dalam hidup saya? ahaks... ...

1 comment:

aqmal said...

wauuuuuuu!
yong is talking love!!!!

*trus sambung menari lagu l.o.v.e ashley simpson homer simpson*