31 December, 2009

biskut oreo

oreo
my name is oreo ; P

30 December, 2009

24:28

yasmin ahmad's films
muallaf.seremban.daging salai masak cili padi.johor bahru.yasmin ahmad's films

21 December, 2009

old . new
喜怒哀乐...告别2009...
(谢谢你的空简讯的问候...)
*listening to Dygta feat. Imel-hanya kau yang bisa

20 December, 2009

一个人。。。

top of the world
一个人吃饭,看电影,逛街,睡觉...
习惯了一个人过生活...
寂寞夜晚依然会想起你...
(*写于想你的夜晚...)

07 December, 2009

sabar menanti

a note
tiada kata bagimu
sebagai buluh perindu
dipisah lautan
di kala senja datang
kekasihku aduhai
sabar menanti
ku tak kan pergi lama
oh percayalah...

(listening to sabar menanti by Sean Ghazi from the film 'Hapuslah Air Matamu' ...)

30 November, 2009

PUDU-nama yang kian lupai

prison break

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU
eh...bukan saya yang lupa nama tu la...huhu
ingat lagi masa sekolah rendah...lawatan sambil belajar telah melawat ke tempat ni...
lepas tu kerja kat KL, kalau sebut pasal jalan2 kat KL, Penjara Pudu memang rujukan utama...
apa yang akan berlaku kalau Penjara Pudu dah tak ade...

Si A:"macam mana nak pergi bukit bintang?"
Si B:" jalan terus sampai simpang empat...awak boleh nampak penjara pudu kat belah kanan awak... jalan terus... ..."
Si A: " mana nye penjara pudu yang dia cakap tadi?..."

Si A:"ape2 je lah... malas nak fikir la... tak kisah pun kalau satu lagi bangunan bersejarah dirobohkan lagi... malaysia kan ade banyak lagi bangunan lagi bersejarah..."

Si B: "Dato' , ni nak buat satu highway nak lalu a famosa la..."
Dato' : " Boleh, roboh jek afamosa tu, tinggalkan meriam tu kat tepi hinghway tu buat peringatan..."

Anak: "mak, gambar ni mak ambik kat mana? London?"
Mak: "tu mak ambik kat depan penjara pudu la ngok..."
Anak: " @#$%^&* mana tu panjara pudu?"

*satu pemikiran kurang rational ketika ketik set gambar ni...

27 November, 2009

you n me

you n me
happy holiday everyone!
selamat hari raya aidil adha to all muslim friend ; )

25 November, 2009

sweet

sweet
sugar is sweet, my love...
but not as sweet as you ; )

21 November, 2009

perfect match...

perfect match
cup of tea, a book and some music... a perfect match on a saturday morning ; )

20 November, 2009

2009/2010

; )
look back... 2009 almost over...

19 November, 2009

d:

d:
little cute thing :P

pulau labuan...

the chimney
nak beli kereta kat labuan! ade springles perisa ketam...chokolat murah...rokok sekotak RM1 !
(*sebab tax free ; D )

12 November, 2009

passing by

passing by
* labuan jetty...
(listening to takkan ada aku lagi-ello)

05 November, 2009

04 November, 2009

a ♥ concerto...

a38
love
with love ; )
love
love
love
just married ; )
how gentle is the rain
that falls softly on the meadow...

* listening to a lover's concerto by the toys ♥...
a month fills with luv ; )

02 November, 2009

♥ Clement & Ameris ♥- Part II

love
love
a22
dou dou ; )
love
double happiness ; )
the red roses ; )
; )
Best wishes to this happy couple ; )

31 October, 2009

♥ Clement & Ameris ♥

Xi - double happiness ; )
a2
wedding
a13
ameris
a19
a21
a14
a15
(*more photos to come...♥)

30 October, 2009

blank

new hope
demam, selsema, batuk...
otak blank...

26 October, 2009

berdekatan...berjauhan...

peace...
seakan berjauhan... hati tetap berdekatan...

24 October, 2009

。。。 。。。

peace...

peace...
沉默的宁静。。。

*listening to Christina Aguilera-hurt...

21 October, 2009

laksamana dan puteri

peace...
peace...
detik kini yang berlalu
kini bukan yang untukku
pada sisa masa
hanya satu ku tunggu
kau kekasihku
kembali pada ku
kasih
hadirlah kepada ku
sayang
muncullah di depan ku
cinta
dimana kau dimana
demi sedikit masa
hadirlah oh kekanda
di manakah kekanda...

(last song in PGL the musical ♥)

20 October, 2009

P.E.L.A.B.U.H.A.N

port dickson ; )
tempat untuk berehat sebelum meneruskan perjalanan yang lebih mencabar di masa hadapan...


*musim kolor menjelma ; )

19 October, 2009

风雨.岁月

风雨岁月。。。
一场风雨后,是否会有明天?