02 May, 2009

pagi sabtu yang indah... indah ke?




Kain pelikat..la..la..la..la..la.. kain pelikat.. la..la..la..la..la.. (lagu Anuar Zain yang entah kurun keberapa...koff)Adakah saya mimpi?tak kan mimpi pun nak mimpikan lagu kesukaan zati ni?!?! haha...bangun tengok dah siang dah...survey tengok...rupanye lagu ini dimainkan secara kuat oleh orang umah sebelah umah yang buat majlis kahwin hari ini...erm...dan lagu ini lah yang menjadi background musik ketika saya bersarapan (-.-!!!) ...ni la sarapan saya di pagi sabtu yang indah ini...indah ke kalau menghirup air coklat panas dan makan biskut chipsless sambil mendengar lagu Anuar Zain yang dimainkan seratus kali berulang lagu yang sama... kain pelikat.. la..la..la..la.. kain pelikat..la..la..la..la..la..

2 comments:

aqmal said...

lagu kain pelikat lebih indah kalau nk dibandingkan dgn lagu koir rtm. kofff.

apa itu biskut coklat chipless? kau ni ada2 saja la yong kian *menjeling manja*

yong said...

*menjeling manja*
nanti shahrill jeles baru tau...kofff....