16 August, 2009

part 1: next station... kuala lumpur...

kuala lumpur

kuala lumpur

kuala lumpur

kuala lumpur

kuala lumpur

kuala lumpur

kuala lumpur

rise

stesen berikutnye... kuala lumpur... ni la kerja aku di pagi ahad ni...bangun pkul 5 pagi dan menyiapkan diri ke bandar kuala lumpur (dasar tak de kerja...) dah lama tak ambik komuter ktm... so pagi2 dah sampai kat stesen keretapi dan ambik komuter pkul 6 pagi untuk ke KL...huhuhu tunggu punya la tunggu... erm... biasa la... banyak songeh pulak komuter ni...komuter lewat la...pintu komuter kejap tak boleh tutup la...kejap tunggu orang la...terlepas pulak masa nak ambik gambar masa matahari terbit...geramnye ! sampai jek stesen, memang terasa macam berada dalam zaman 50-an... siap ade satu hotel nama dia 'heritage' yang macam hotel zaman inggeris ! pagi yang cukup aman... udara masih segar! ape2 korang tengok jek la hasil ketikan en. kamera...

No comments: