30 November, 2009

PUDU-nama yang kian lupai

prison break

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU

the forgotten name-PUDU
eh...bukan saya yang lupa nama tu la...huhu
ingat lagi masa sekolah rendah...lawatan sambil belajar telah melawat ke tempat ni...
lepas tu kerja kat KL, kalau sebut pasal jalan2 kat KL, Penjara Pudu memang rujukan utama...
apa yang akan berlaku kalau Penjara Pudu dah tak ade...

Si A:"macam mana nak pergi bukit bintang?"
Si B:" jalan terus sampai simpang empat...awak boleh nampak penjara pudu kat belah kanan awak... jalan terus... ..."
Si A: " mana nye penjara pudu yang dia cakap tadi?..."

Si A:"ape2 je lah... malas nak fikir la... tak kisah pun kalau satu lagi bangunan bersejarah dirobohkan lagi... malaysia kan ade banyak lagi bangunan lagi bersejarah..."

Si B: "Dato' , ni nak buat satu highway nak lalu a famosa la..."
Dato' : " Boleh, roboh jek afamosa tu, tinggalkan meriam tu kat tepi hinghway tu buat peringatan..."

Anak: "mak, gambar ni mak ambik kat mana? London?"
Mak: "tu mak ambik kat depan penjara pudu la ngok..."
Anak: " @#$%^&* mana tu panjara pudu?"

*satu pemikiran kurang rational ketika ketik set gambar ni...

27 November, 2009

you n me

you n me
happy holiday everyone!
selamat hari raya aidil adha to all muslim friend ; )

25 November, 2009

sweet

sweet
sugar is sweet, my love...
but not as sweet as you ; )

21 November, 2009

perfect match...

perfect match
cup of tea, a book and some music... a perfect match on a saturday morning ; )

20 November, 2009

2009/2010

; )
look back... 2009 almost over...

19 November, 2009

d:

d:
little cute thing :P

pulau labuan...

the chimney
nak beli kereta kat labuan! ade springles perisa ketam...chokolat murah...rokok sekotak RM1 !
(*sebab tax free ; D )

12 November, 2009

passing by

passing by
* labuan jetty...
(listening to takkan ada aku lagi-ello)

05 November, 2009

04 November, 2009

a ♥ concerto...

a38
love
with love ; )
love
love
love
just married ; )
how gentle is the rain
that falls softly on the meadow...

* listening to a lover's concerto by the toys ♥...
a month fills with luv ; )

02 November, 2009

♥ Clement & Ameris ♥- Part II

love
love
a22
dou dou ; )
love
double happiness ; )
the red roses ; )
; )
Best wishes to this happy couple ; )